آموزش

نتایج فرم و خروجی گرفتن

یکی از ویژگی های بارز فرمول ، قابلیت ورودی و خروجی اکسل آن است. یکی از راه‌هایی که می‌توان برای برقراری ارتباط میان نرم‌افزارها استفاده نمود دریافت خروجی اکسل از نرم افزار مبدا و وارد کردن آن در نرم‌افزار مقصد است. اگر قبلاً از یک نرم افزار دیگر برای ثبت اطلاعات استفاده کرده باشید، توسط قابلیت ورود از اکسل به راحتی و بدون نیاز یه صرف زمان می توانید اطلاعات قبلی را وارد فرمساز فرم افزار کنید.

همچنین برای تهیه‌ی نسخه‌ی پشتیبان از اطلاعات فرم‌های ثبت شده می‌توانید از قابلیت خروجی اکسل استفاده نمایید.

در دنیای امروز نرم افزار اکسل به خوبی از پس نیازهای مختلف بر آمده است، اکسل که متناسب با هر کسب و کاری مورد استفاده قرار میگیرد با توان بالا در تجزیه و تحلیل داده‌ها این امکان را می‌دهد که هر فرمی که تهیه می‌شود با استفاده از فرمول‌نویسی تبدیل به یک ابزار حرفه‌ای برای تحلیل داده‌ها و گزارش‌گیری شود همچنین می‌توان در تهیه داشبوردهای اطلاعاتی و داشبوردهای مدیریتی، تهیه گراف‌ها و نمودارهای مختلف از این ابزار استفاده نمود.

 

 

ابتدا فرم های از پیش ساخته شده را پیدا میکنیم

1) روش کار به این صورت است که ابتدا در صفحه‌ی فرمساز خود ،در قسمت فرم های ساخته شده روی اطلاعات فرم کلیک شود…

 

 

مشاهده ی پاسخ ها

2) دکمه ی مشاهده ی پاسخ هارا کلیک کنید تا صفحه ی پاسخ ها بارگزاری شود

 

 

مشاهده ی تمامی اطلاعات فرم

3) از سربرگ خلاصه ها میتوانید تعداد پاسخ های داده شده،تعداد بازدید های فرم،مشاهده ی پاسخ هاو بارگزاری فرم های اکسل را مشاهده کنید

خروجی فرم

4) برای خروجی گرفتن از فرمتان می‌توانید از گزینه‌ی “خروجی اطلاعات” استفاده کنید. اگر به غیر از فیلد‌های موجود در فرم تمایل به چاپ مابقی فیلد‌ها وجود داشته باشد می‌توان در قسمت بالای جدول ازگزینه‌ی   افزودن فرم ، فایل مورد نظر را اضافه کرد.نکته: توجه داشته باشید که پسوند فایل اکسل برای ورود اطلاعات به فرم ساز آنلاین بایستی “xlsx” باشد.

سخن آخر

در جامعه پر داده امروزی، مردم تمایل دارند تعداد زیادی فایل را در کار روزانه خود مدیریت کنند. بسیاری از شرکت‌ها قوانینی را برای ذخیره‌سازی اسناد وضع می‌کنند، زیرا مدیریت حجم عظیمی از فایل‌ها به‌طور مناسب کارایی عملیاتی را بهبود می‌بخشد و خطر از دست رفتن داده‌ها را کاهش می‌دهد.با این حال، برخی از افراد ممکن است نگران نحوه مدیریت تعداد روزافزون فایل‌ها باشند.این بار به بررسی اصول و نکات مدیریت فایل می پردازیم.

مدیریت فرم  چیست؟
مدیریت فرم مدیریت پوشه ها و فایل هایی است که استفاده می کنید. اگر شرکت شما فایل‌ها را به درستی مدیریت می‌کند، می‌توانید به راحتی آن‌ها را در صورت نیاز برای کار پیدا کنید. اگر نتوانید فورا آن را پیدا کنید، نه تنها زمان و تلاش می خواهد، بلکه می تواند استرس زا نیز باشد. مدیریت فایل برای ایجاد محیطی در محل کار مورد نیاز است که کارکنان بتوانند به راحتی کار کنند.

مزایای خروجی  فرم ها
در اینجا به معرفی مزایای مدیریت فرم و خروجی گرفتن از آن  می پردازیم.

راندمان کاری را افزایش دهید
می تواند از خطر پاک شدن اطلاعات و ضرر جلوگیری کند
اطلاعات را به طور موثر به اشتراک بگذارید

راندمان کاری را افزایش دهید
مدیریت صحیح فایل مزیت بهبود کارایی کار را دارد. فایل ها در طول کار روزانه به رشد خود ادامه می دهند، بنابراین تا زمانی که آنها را حذف نکنید، کاهش نخواهند یافت. اگر فایل ها را حذف نکنید، فایل های جدید یکی پس از دیگری ایجاد می شوند و حجم زیادی جمع می شوند. بدون مدیریت صحیح، نمی‌توانید به سرعت به فایل‌هایی که می‌خواهید برای کار استفاده کنید، دسترسی پیدا کنید، که باعث کاهش راندمان کار می‌شود.

می تواند از خطر پاک شدن اطلاعات و ضرر جلوگیری کند
مدیریت کامل فرم  همچنین از مزایای کاهش خطر از دست دادن داده ها برخوردار است. اساساً فایل‌ها از محل ذخیره‌سازی ناپدید نمی‌شوند مگر اینکه کسی آنها را حذف کند. ممکن است شخصی که به فایل دسترسی داشته باشد به طور تصادفی آن را حذف کرده باشد. علاوه بر این، می توانید از مشکلاتی مانند بازنویسی تصادفی و ذخیره داده های مهم و حذف آنها جلوگیری کنید.

اطلاعات را به طور موثر به اشتراک بگذارید
مدیریت کامل فایل این مزیت را دارد که می تواند اطلاعات را به طور موثر به اشتراک بگذارد. به خصوص هنگامی که مشکلی رخ می دهد که نیاز به پاسخ فوری دارد، اطلاعات را نمی توان به طور موثر به اشتراک گذاشت. اگر سیستمی را برای اشتراک‌گذاری اطلاعات راه‌اندازی کنید، مانند سرور فایل یا فضای ذخیره‌سازی ابری، همه می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

 

 

امیدواریم موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *